Přejít k obsahu

Publikace



Anja Pietzuch: Hochqualifizierte in Integrationskursen - eine fallstudienbasierte Analyse zu Zweitspracherwerb, Identität und Partizipation

Citace:
TONSERN, C. Anja Pietzuch: Hochqualifizierte in Integrationskursen - eine fallstudienbasierte Analyse zu Zweitspracherwerb, Identität und Partizipation. Deutsch als Fremdsprache, 2017, roč. 54, č. 1, s. 56-58. ISSN: 0011-9741
Druh: ČLÁNEK
Jazyk publikace: ger
Anglický název: Anja Pietzuch: Highly qualified in integration courses - a case study-based analysis of second language acquisition, identity and participation
Rok vydání: 2017
Autoři: Dr. Clemens Tonsern
Abstrakt CZ: Recenze se týká Pietzuchovi studie o získávání druhého mateřeského cizího jazyka vysoce kvalifikovanými migranty v Německu. Výsledky studie a doporučení autorky k jazykovým a integračním kurzům jsou předmětem této recenze, stejně tak jako kritický pohled na ně.
Abstrakt EN: The review discusses the study by Pietzuch on the second language acquisition of highly qualified immigrants in Germany. The results of the study and the recommendations for language and integration courses in Germany, which are finally given by the author, are the subject of discussion as well as possible criticisms of the second language-oriented identity model.
Klíčová slova

Zpět

Patička